【吹咩 · 求證】 – 起點

近幾年除咗成日練波,又報幾個唔同既聯賽打之外,仲會得閒入場睇甲一聯賽,開始認識更高層次比賽!有時會同朋友吹水講到私人聯賽,一講報幾個聯賽打既時候,大家都會有唔少共鳴 (唔知你地又打緊幾多個? 我就同一時間打緊六個,最近兩三年無論團體奬同個人獎都扲過……)
好多人都問點解打咁多個聯賽?唔多唔少都係因為球證囉……因為打比賽既時候,以前經常都唔明佢地「吹咩」?無掂到又「吹」,後面靚block、偷波又「吹」,pass back係咩標準呀,點先係進攻犯規,咩叫防守者雙腳未企定?太多疑問啦!
犯規都有學問? 於是我諗住上網睇下NBA,上Youtube睇下甲一/甲二比賽,同入場睇多啲甲一學下野啦; 睇睇下原來先知, NBA打緊係NBA球例,同其他同類比賽例如甲一/甲二又有少少唔同(我地一般打緊係FIBA例),嘩、乜咁複雜呀!
NBA咁遠就唔講,講返本地波; 入場睇本地波除咗某部分比較出名既本地球員名外,深信(都幾肯定…) 聽得最多既名應該係禿鷹、奸人堅、佛地魔、四眼……佢地全部都係球證既花名,佢地唔係球員但大家都聽慣聽熟,不過經常都會連同「黑哨」呢個型容詞一齊出現。
而入場睇波都應該聽過人鬧,我肯定係有份鬧果個啦 ! 鬧人「黑哨」,就因為覺得佢地執法有問題,同自己打私人聯賽一樣,走步唔吹,pass back唔吹,三秒又唔吹,打手又唔_吹,成日遍幫紅衫喎 (利申:我係兆榮 fans) ……由於有太多問題球,所以入場鬧球證開始鬧上癮,有得鬧又唔會食T(T-Foul) ,正呀!(可能因為平時比賽鬧多兩句就被T,要發洩下 HaHa)
就係因為打好多唔同聯賽,自己又睇好多波,發現好多問題都係嚟自球證判決; 有一次打私人聯賽,係淘汰賽入面最後三點幾秒,我地隊波贏緊兩分,對手需要由後場開波,當時我隊防守球員只係舉手已經無貼身防守,只係以拖延方法令持球者用更長時間過場,到持球者跑到中圈位置突然自己跌係地下,而當時亦無防守球員接觸到佢,但我隊波就係依剩低一秒鐘被吹判犯規,罰球如果全中咪打和 !果個moment 我要爆,即刻衝過去同球證理論,結果仲要食多個 T,再送多個罰球機會畀對面隊,最後當然輸咗場波。我知道當時太投入,不過我好想知點吹判犯規,而呢個我認為「黑哨」判決改變咗我既人生,我要求證我決定要做一個「好 球 證」……

Leave a Reply

Your email address will not be published.