【運動基地】adidas Sports Base

今年暑期,adidas 於中環維港海旁開設一個名為 adidas Sports Base的運動基地,藉由策劃的運動(足球、籃球、訓練及跑步等) 比賽及活動,以提升全民運動; 難得係香港商業地段中環有大型運動場地,仲有籃球場,我哋 HKALLEYOOP 決定走入會場試探下有咩好玩。

 

adidas Sports Base 位於香港摩天輪,香港中環民光街33號 (公眾碼頭9號及10號對出),開放時間: 由7月4日至8月10日 9am – 11pm

 

 

首先進入會場門口,可以見到 adidas的 Creators Challenge 互動挑戰區,四個不同區域分別 : STORM STRIKER / CRAZY EXPLOSIVE / NEVER DONE / TERREX SKYCLIMB,參加者在各項挑戰完成後會得到個人分數,並透過QR-code 將分數記錄到已登記的個人 adidas E-pass,累積至一定分數即可獲得相應的禮物。建議大家可以入場前先到 adidas Sports Base 官網登記個人 E-pass,部分Training活動可以提早預約 (不過我哋發現好快 Full Booking) ,可以減省入場登記時間。

adidas Sports Base 官網:

http://sportsbase.adidas.com.hk

 


 

CRAZY EXPLOSIVE CHALLENGE

輕鬆射籃 ! 
60秒內投射三個不同位置高低的固定籃框,限時內投入比較多的參加者會留名於排名板上,對於各位籃球好手,應該完全無難度。

輕鬆指數: ★★★★★


 

TERREX SKYCLIMB CHALLENGE

好明顯,攀石!

60秒內攀爬到指示的位置獲取分數 ,如果能完成攀爬路線會有額外的分數 ,睇人玩就易、自己玩過就知唔輕鬆,但係最值得玩嘅項目!

輕鬆指數: ★★


 

NEVER DONE CHALLENGE

反應練習!

60秒內參加者需根據屏幕上的圓形圖案指示,完成指定訓練動作,可四肢並用觸動相對位置,唔輕鬆、睇人玩最過癮!

輕鬆指數: ★★★

 

 附近有一個體能訓練場,由專業的教練指導訓練,包括有高強度間歇訓練、瑜伽、拳擊運動、舞蹈練習等等,對於一眾附返上班 OL就最fit。

adidas Afternoon Yoga Class:2017/7/12, 19, 26, 8/2,9 (逢星期三), 下午12:30至1:30

adidas Bootcamp:2017/7/10, 17, 24, 31, 8/7 (逢星期一), 晚上7:30至8:30

adidas Group Training:2017/7/5, 7, 11, 12, 14, 18, 19, 21, 25, 26, 28, 8/1, 2, 4, 8, 9 (逢星期二 三 五), 晚上7至10 – 每晚分別有三個環節, 每節為一個小時adidas Fitness Base:2017/7/8, 8/5 (星期六下午2至7)

adidas Runners’ Night:2017/7/14, 21, 28, 8/4 (逢星期五晚上8至10)

adigirls Running Night:2017/7/10, 17, 24, 31, 8/7 (逢星期一晚上8至10)

adidas x Parley Run for the Oceans:2017/7/22 (下午4至10)

所有課程建議上官網瀏覽詳細日期及時間


 

STORM STRIKER CHALLENGE

參加者須於挑戰時間內,使用大會提供的足球,射中指定的目標範圍以獲得相對的分數。
由於當日入場有太多參加者,我哋無機會試玩,非常抱歉。

 

會場內有個超小型足球場,只供兩位足球員進內,在細小的環境內進行足球困獸鬥比賽,十足MMA,唔識踼波都建議入去試玩。


 

籃球場

一般正規有蓋籃球場,有籃球借用,夜晚有照明系統,左右放置觀眾席用長椅等,只要無活動進行大家可以隨便使用。

重點 : 有蓋場

 


 

 3v3足球場

迷你人造草皮足球場,夜晚有照明系統及電視計分板,四周裝有防撞網,又係十足困獸鬥,同樣無活動都提供畀公眾使用。

再重新提一次,籃球場及足球經常有賽事舉行,想去玩之前或者觀戰,記得先上 adidas Sports Base 官網: http://sportsbase.adidas.com.hk  查詢。

 

 

  

整個 adidas Sports Base 幾特別,令人感覺似一個運動嘉年華會,可以讓公眾參與、嘗試更多唔同運動中的樂趣,場內配置小食亭、洗手間、更衣室設施,就算玩到周身汗都有地方換衫,相當貼心, 當然唔少得adidas商品介紹等等; 但有些少似運動遊樂場,多於運動場,放工放假輕鬆玩下就相當唔錯,值得入場玩 ;  不過要注意星期六、日較多比賽,人流也較多,入場前記得上官網睇下有咩活動舉行中 。有一件事我哋忘記咗就係換禮物,唔知遲下去仲有咩換……

Leave a Reply

Your email address will not be published.