SPALDING Court by HOOP7

有無諗過係日本打波?如果搵唔到街場、又無日本朋友去幫手 book 公營球場,咁又可以去邊度?

日本當地其實有唔少私營運動中心,比較大型連鎖集團有 ROUND 1,不過某部分俾人感覺好似遊樂場。不過有偉大 Google ,無乜嘢係搵唔到嘅~上星期俾我搵到係大阪荒本駅隔離其中一間私營 SPALDING Court ,裡面就純粹籃球,我決定一條毒L 走入去try try。

依個 SPALDING Court 由 HOOP7 共同辦理,裡面當然有 SPALDING 籃球租借 & 賣;第一次踏入去,其實好有日式道場感覺,我指真係好似睇漫畫裡面「武術道館、道場」一種,有個簡單 reception 放滿獎座、球隊標語,另外有自家球隊比賽相,一幅簡單告示牌貼上幾份練習班介紹、活動等等。喺入去打波之前首先要交入場費,非會員成人一位盛惠 ¥550 (含稅)/ 30 分鐘 ,每件租用物品逐一收費👀

入到球場內其實一眼睇曬,有兩個正規籃球場、細場四個,有一間 Gym 房;而細場主要為小朋友而設,所以每個籃球架係矮少少,其餘格式同唔少外國、內地校內球場相似。SPALDING Court 最抵死係佢個開放時間,平日只會係下午4點後先開門,收工一般 1:00am – 3:00am,而佢地星期六日先會開朝早。日本人均收工時間基本過夜晚8-9點,依類私營球場就可以乎合民眾需求,所以營業時間比較夜,同時亦係佢地特色之一;而 SPALDING Court 另一特色係會定期搞 Pick-Up games,有 3on3 、 4on4 、男子組、女子組,提供一個籃球交流活動,可以吸引其他地區民眾、遊客參與。
對於我哋係香港,好容易就搵到一個街場,籃球交流活動隨時可以;但去到其他國家,唔係咁輕易就可以接觸到團體運動。

以後如果有人問11點後係日本可以做咩,我可以答佢:不如去打場波~

HOOP7

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.