東京巨大 Curry 5

Stephen Curry 今年亞洲之旅去到東京最後一站,終於著上最後一款亞洲版 Curry 5。日本Under Armour 邀請 Curry 去六本木參加 Fans 活動,繼續表現3分。
日本 Under Armour 專登創作一隻超巨大 Curry 5,迎接依位貴賓,不過今次唔使 Curry 拎走隻鞋、簽個名就 👌🏻 ;暫時會放置係東京六本木展示,假如近期有機會到訪當地,不妨去見識下有幾大。
至於 Stephen Curry 係日本行程著用 Curry 5 ,鞋面 Antafoam 以東京夜景為顔色概念、將於日本 Under Armour 當地發售,暫時未有其他地區發售消息。

 

📷 Under Armour/ Stephen Curry

Leave a Reply

Your email address will not be published.