【專欄】吹咩 · 求證

喜愛打籃球既朋友大家記唔記得自己幾時開始打波呢?小學?中學定係踏足社會之後?相信如果由小學或中學時代開始打波,「校隊」呢個名大家都唔會陌生,大家入過校隊後,從中當然會學到唔少籃球技術及知識; 每日放學練完波後又會約埋朋友去街場打下波,咁又一日校園生活!

另外一群朋友,喜歡籃球而到中學時又無機會接觸過訓練,每日只好係街場自行修練,希望自己可以係街場練到既戰鬥力,對抗班著住整齊校隊波衫對手。

至於街場既文化,大家都知已有既定規律(叫就係嫁啦!)所以基於呢條定律下,街場成日都會有人嘈交,當中有唔少內容大家應該由細聽到大,總之你有你理由叫犯規,我有我理由話無犯規。

例子:

1.打手,你個波射完出手先打到你喎……

2.出界前扲返個波,入界之後再行返入個場繼續拍波得唔得……

3.無論控球在手或者上籃ing,只要有身體接觸,就有理無理叫foul……

 

基於各種原因,只要細心諗一諗,其實大部分都因為 –『 無·球·証·』

我係一個機會下開始接觸私人地下籃球聯賽,一向係街場都覺得自己好勁既我,第一次接觸全場時簡直就同唔識打波無分別,我更加開始討厭球証呢個在場左走右走既角色(當然食T foul就一定唔少得); 我開始有少少明白,點解以前有咁多街場?仔鐘意叫foul。

約半年後,果屆聯賽就結束,雖然呢一屆係無咩貢獻下完咗,但我得到班隊友幫我改新名 – 「練習射手」……為証明自己真係識打波,所以決定繼續打落去,不過「練習射手」依一個外號仍然跟住我,一打私人聯賽就打咗六,七年到而家都仲打緊。

Leave a Reply

Your email address will not be published.