D Rose 9

係今日練波過程,身邊有隊友問我對 D Rose 未來新球季點睇。「期望 D Rose 滿血回歸……」這種字句每年不時聽見,我唔認會值得再講。
時間唔會等人,年齡慢慢流、慢慢就沒有感覺 …… 有時我會諗,與其希望滿血重生、倒不如期待能健健康康,打得幾耐得幾耐,能夠見到抱著「盡打」心情去看待每一場嘅球員,畫面幾值得欣賞。
adidas D Rose 9 顛覆近4代 Boost 家族、變回 Bounce ,但反而有驚喜;不過首先想提一提sizing。見到唔少外國鞋評指、建議細半碼;佢哋建議細半碼唔係錯,全編織類鞋面經過著用,的確會出現偏差,加上鞋帶扣設計獨特,有類似建議好合理。
反而值得注意係楦頭偏闊會影響尺碼選擇;以個人為例,常碼US9.5,D Rose 9 / US 9 鞋身左右、長度啱啱好,但鞋面非常緊貼腳背;US 9.5 鞋身長度適中、鞋頭偏闊,腳背無咁貼,確實幾難揀size。想舒服啲、對雙腳好啲,正常腳、扁平型我會建議 fit size ,全因鞋面一個無彈性嘅縫合位……

Image may contain: people playing sport, shoes and basketball court

Leave a Reply

Your email address will not be published.