【吹咩 · 求證】搏 犯規

正所謂有板有快攻 ! 一切都係由籃板開始, 搶到籃板跟住正常隊友會post up,隊友「Outlet」之後通常都望插中啦!  依種係現時最普遍進攻模式之一。

 

插中進攻隊友 (俗稱箭頭):接「波」跟住就唔洗諗, 直接快攻上籃,只要跑得快,好理想地呢種快攻通常都唔會有防守球員係箭頭前面,咁呢兩分仲唔係食叉燒!

 

我好似有少少講緊廢話咁,無錯想同大家講呢個情況無咩好講,因為依個係最理想假設; 我想講係同類型嘅另一個情況。

 

想問下大家係比賽中,有無見過啲隊友或對手係好鍾意一拎到波就只係會向前衝,遇到前面有人乜都唔理 「牛呀!」摶And 1啦!

 

之後就會開乒乓波mode,自己撞落人地度即係反射動作叫「foul呀!」( 如果隊中有呢種打發既隊友咁一定會明我講咩,好啦入正題!)

 

一般見好多打私league嘅球員, 通常牛入去都比較容易摶到And 1,但犯規嘅防守球員多數好無奈望住球証:「吹咩?」。例如見最多情況係當嚮雞之後, 好多時球証都會對住防守者講一句「你隻腳郁咗呀!」,唔少人就習慣咗以為隻腳唔郁就得啦,但係有時候防守者雙腳無郁過都被吹犯, 咁又點解呢?

 

其實吹帶波撞人或阻攔犯規有幾點要注意,首先取決於係唔係屬於一個合法防守。合法防守定義就係防守者必須要正面對住進攻球員,即係如果進攻球員準備撞向你、同你有身體接觸前,你潛意識保護自己,將身體傾側就會變成防守犯規,呢個就係點解球員好多時企定定、雙腳無郁情況下都被球証吹罰原因。

 

而另外一個情況,當防守球員雙腳郁晒但竟然判進攻球員帶波撞人; 合法防守入面清楚説明防守者係可以向後移動  – 「在建立合法的方守位置之後,球員可以移動來保持原先建立的合法防守位置,一足或雙足可以瞬間離地橫向或向後移動,但不得向前移動趨向控球員」,咁即係麥sir成日提我地球証後輩既一句話「誰主動接近誰」,因為咁我地往往都會以呢一個角度去睇下判吹咩。

Leave a Reply

Your email address will not be published.