【吹咩 · 求證】Jump波

上次講過一個問題,當罰球射出之後再吹判雙方犯規既情況下,會唔會有罰球?

梗係唔會有啦,就算有球隊滿team foul,但因為罰球射出果一刻開始,雙方球隊都未有控球權,點吹罰呢? 所以正確黎講當然係jump波啦!

講開jump波,如果雙方一齊拎住幾耐先會吹呢?係街場可能聽得最多「1、2、3!jump波。」但係球例入面只係提到:

球例12.1.2 : 當1名或以上不同隊的球員各以單手或雙手緊握球體,如不用粗暴動作則不能獲得球時,則發生「爭球」

所以唔會用幾耐去決定係咪判jump波。

至於好多時滿team foul後,如果有進攻犯規出現,記得唔好再問球証「唔係射罰球咩?」,記住進攻犯規係唔會有罰球射嫁!

不過其實進攻犯規都會引起球員疑問,其實問先算進攻犯規呢?要成個人企定?隻腳係咪真係唔郁得,咁成個人唔郁得係由人地起動走籃開始計定係投籃果下先計?相信當遇到被球証吹完既人都會追問球証: 咩咩咩~~ 同場邊啲隊友又會話「喂,佢郁緊喎! 」之類!如果大家都遇過呢啲既話,咁就岩啦,下期將會開始主要硏究下進攻犯規。

Leave a Reply

Your email address will not be published.